söndag 1 maj 2016

Hultsläktbilder

Släktbilder



     Thore Hult född 18 september 1933           Gudrun Hult född 3 Juni 1937 och jag


Jag på bröllopsfest

Gudrun och jag  på Sofiero vid Helsingborg              

   
     Gudrun äter glass i Kristianstad



Bröllop i Silkeborg i Jylland mellan Alex och
Christine, Alex, Christine, Christina, Kennet, James
       

                                                                                         


                                                           Min kära Gudrun äter glass på torget i Karlshamn  


Länk till Hultsläkten

Länk till Historien on Fantviken                     

                                                                      

Länk till Charles Mormor och Morfar

Länk till Sven-Erik Hult min Pappa

Länk till Oss Thore och Gudrun

Länk till Pappas fartyg som Pappa seglade med

Länk till Värmland 1940

Länk till Thore och Gudrun



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar